Rebranding Stolichnaya | Door invasie Oekraïne

Deze week kondigde de The Stoli Group een volledige rebranding van haar Stolichnaya-wodkamerk  aan in het licht van het aanhoudende conflict in Oekraïne. De oprichter van het merk, Yuri Shefler, verklaart dat het regime van Poetin achter de verandering zit. Sheffer is zeer tegen de inval in Oekraïne. “Hoewel ik sinds 2000 uit Rusland ben verbannen vanwege mijn verzet tegen Poetin, ben ik trots gebleven op het merk Stolichnaya“, zei Shefler in een verklaring. “Meer dan wat dan ook wens ik dat Stoli vrede in Europa en solidariteit met Oekraïne vertegenwoordigt.”

Het merk bestaat momenteel met twee verschillende labels, wat betekent dat zowel Stoli als Stolichnaya binnenkort gelijktijdig verkrijgbaar zullen zijn, zij het in verschillende markten.

De Stoli groep doneert ook om de directe nood van Oekraïners – o.a. voedsel – te verlichten.

Meer info: Stoli


Rubriek(en):
Actualiteiten

Gerelateerde berichten


    Hoofdmenu
    error: Copyright 2022 | Winebusiness.nl